Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΑΡΑΦΑΤ ΠΙΘΑΝΩΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΤΗΚΕ



"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 02847 ] [ 2013.10.21 00:00 ]



14/10/13 - 20:15








Οι Ελβετοί ειδήμονες που εξέτασαν προσωπικά αντικείμενα του Γιάσερ Αραφάτ, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε νοσοκομείο της παρισινής περιφέρειας το 2004, επιβεβαίωσαν την "πιθανότητα" δηλητηρίασης του Παλαιστινίου ηγέτη με κάποια ραδιενεργή ουσίας, σύμφωνα με μια γνωμάτευσή τους που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση The Lancet.

"Πολλά δείγματα που περιείχαν σωματικά υγρά (ούρα και αίμα) στα οποία βρίσκονταν αυξημένες και αδικαιολόγητες ποσότητες πολωνίου 210, εν σχέσει με τα δείγματα αναφοράς", τόνισαν οι ειδικοί του Ιδρύματος Ραδιοφυσικής (IRA) της Λοζάνης στο άρθρο τους, που δημοσιεύθηκε στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό.

Τον Ιούνιο του 2012, οι ίδιοι ειδικοί είχαν επισημάνει πως είχαν εντοπίσει "σημαντικό" επίπεδο ραδιενέργειας από πολώνιο στα ίδια προσωπικά είδη του Αραφάτ.

Οι Ελβετοί ειδικοί επεσήμαναν πως εστίασαν τις αναλύσεις τους στους «ορατούς λεκέδες από σωματικά υγρά σε προσωπικά αντικείμενα του Αραφάτ (εσώρουχα, πηλίκιο-την τσάπκα του-, οδοντόβουρτσα, ενδύματα)".

"Τα αποτελέσματα συνηγορούν στην πιθανότητα μίας δηλητηρίασης του Αραφάτ από πολώνιο 210", πρόσθεσε η ίδια ομάδα, σύμφωνα με την οποία τα επίπεδα της ραδιενέργειας που εντοπίσθηκε στα δείγματα είναι «συμβατά με μία θανατηφόρο προσβολή πολλών γιγαμπεκερέλ πολωνίου το 2004".

Επιπλέον, το γράφημα της κλινικής κατάστασης του Αραφάτ τη στιγμή του θανάτου του δεν αποκλείει την ενδεχόμενη δηλητηρίασή του με πολώνιο, αν και ο παλαιστίνιος ηγέτης δεν παρουσίασε δείγματα μόλυνσής του με σημαντική ποσότητα ραδιενέργειας: απώλεια μαλλιών, συρρίκνωση του μυελού, ή συναφή συμπτώματα.

Όμως, "τα συμπτώματα της ναυτίας, των εμετών, της κόπωσης, της διάρροιας και της ανορεξίας, καθώς και η νεφρική κι ηπατική ανεπάρκεια, θα μπορούσαν να υπονοήσουν μία δηλητηρίασή του από ραδιενεργή ουσία», ανέφερε επίσης η ομάδα των Ελβετών.

"Ουδέν νεώτερον εν σχέσει με ό,τι είχαμε πει το 2012» και μεταδόθηκε από τα μέσα ενημέρωσης, δήλωσε ωστόσο η Μπεατρίς Σαάντ, υπεύθυνη επικοινωνίας του ιατρικού κέντρου του πανεπιστημίου Βοντουά, από το οποίο εξαρτάται το IRA, προσθέτοντας πως "ακόμη δεν είναι δυνατό να συμπεράνουμε πως είχε δηλητηριαστεί".


ΠΗΓΕΣ:
ΑΠΕ & defencenet









ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ [ΠΑ.ΣΥ.Α.]


"ΑΡΧΙΔΑΜΟΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00039 ] [ 2012.08.09 00:00 ]

"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 02508 ] [ 2012.11.27 00:00 ]