Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ - ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ : «Μην βγάλω την γραβάτα και σε τσακίσω» «Εγώ είμαι του πεζοδρομίου»





"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 03251 ] [ 2014.11.26 00:00 ]




ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ - ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ : «Μην βγάλω την γραβάτα και σε τσακίσω» «Εγώ είμαι του πεζοδρομίου»




Δημοσιεύτηκε στις 26 Νοε 2014

Επεισόδιο που προκάλεσε στις 28-03-2005 ο δικηγόρος Γεώργιος Κοσμάς εναντίον του Σπυρίδωνος Σπυρόπουλου με προκλητικές απειλές, ύβρεις και ψεύδη που έλαβαν χώρα στους διαδρόμους του κτηρίου 6 στα δικαστήρια  της Ευελπίδων στη Αθήνα.

Απόσπασμα ηχητικού ντοκουμέντου

Απομαγνητοφώνηση

Σπυρόπουλος Σπυρίδων: ….με απειλείτε κύριε;
 
Κοσμάς Γεώργιος: Σε απειλώ νομίμως θα φωνάξω την αστυνομία.
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Έκανα κάποιο αδίκημα;
 
Κοσμάς Γεώργιος: Θα σε τσακίσω, θα σε κλείσω μέσα τώρα.
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Για ποιο αδίκημα;
 
Κοσμάς Γεώργιος: Αυτή την στιγμή.
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Για ποιο αδίκημα;
 
Σημείωση:  Ο Κοσμάς Γεώργιος κομπιάζει λίγο για να σκεφτεί, ένδειξη ότι έλεγε ψέματα.
 
Κοσμάς Γεώργιος: Για εξύβριση δική μου.
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Σας έβρισα;
 
Κοσμάς Γεώργιος: Θα σε κλείσω τώρα στο αυτόφωρο.
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Δεν σας έβρισα…
 
Κοσμάς Γεώργιος: Δεν ντρέπεσαι;
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Δεν σας έβρισα κύριε. Τι σας είπα και σας έβρισα;
 
Κοσμάς Γεώργιος: Μην βγάλω την γραβάτα και σε τσακίσω εδώ χάμω, τα’ άκουσες;
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Δηλαδή θα με κτυπήσετε;
 
Κοσμάς Γεώργιος: Αν χρειαστεί ναι.
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Εγώ όμως δεν θα σας κτυπήσω.
 
Κοσμάς Γεώργιος: Εγώ μπορεί να φοράω γραβάτα αλλά είμαι του πεζοδρομίου και θα σε τσακίσω.
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Εγώ δεν είμαι του πεζοδρομίου.
 
Κοσμάς Γεώργιος: Τα’ άκουσες;
 
Σπυρόπουλος Σπυρίδων: Εγώ δεν είμαι του πεζοδρομίου.
 








ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ [ΠΑ.ΣΥ.Α.]




"ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ"
ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00082 ] [ 2014.11.16 00:00 ]