Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "Tempel or Rebel?" ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΥΚΙΟΥ "Sotiris Koukios" http://koukios.wordpress.com/ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΥΒΡΕΩΣ ΚΑΙ ΛΕΥΚΗΣ ΦΑΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΟ ΤΙΤΛΟ "Εργαζόμενη, χωρισμένη με ένα παιδί... και ο μπαμπάς; άφαντος!" Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΚΙΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΥΒΡΗ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΗΝ ΑΜΦΙΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΤΕΚΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (!)


"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01317 ] [ 2009.11.27 00:00 ]
ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "Tempel or Rebel?" ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΥΚΙΟΥ "Sotiris Koukios" http://koukios.wordpress.com/ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΥΒΡΕΩΣ ΚΑΙ ΛΕΥΚΗΣ ΦΑΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΟ ΤΙΤΛΟ "Εργαζόμενη, χωρισμένη με ένα παιδί... και ο μπαμπάς; άφαντος!" Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΚΙΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΥΒΡΗ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΗΝ ΑΜΦΙΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΤΕΚΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (!)



ΥΒΡΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΗΣ "ΠΑΤΡΟΤΗΤΑΣ" ΚΑΙ ΤΗΣ "ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ" ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΤΗΣ "ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ" ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΥΚΙΟ


Ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΗΣ "ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ" ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΚΙΟΣ  ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ / ΓΥΝΑΙΚΙΣΤΙΚΕΣ / ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΕΣ / ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ / ΑΜΑΖΟΝΙΚΕΣ / ΣΤΕΙΡΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΔΙΑΠΡΑΤΤΩΝΤΑΣ ΔΙΠΛΗ ΤΡΙΠΛΗ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΥΒΡΗ ΗΤΟΙ:

A) ΥΒΡΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΔΙΚΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ (ΥΠΕΡΒΟΛΗ)

Β) ΥΒΡΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ (ΥΠΟΒΟΛΗ)

Γ) ΥΒΡΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΦΙΓΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-ΣΥΝΟΥΣΙΑ ΑΡΡΕΝΟΣ ΘΗΛΕΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΕΚΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Δ) ΥΒΡΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΔΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΔΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΕΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΚΥΨΕΛΗ ΜΕΛΙΣΣΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΝ "ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ ΘΕΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ" ΑΠΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ "ΕΡΓΑΤΡΙΕΣ" ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ "ΚΗΦΗΝΕΣ"


ΑΙΣΧΟΣ - ΝΤΡΟΠΗ - ΟΝΕΙΔΟΣ





ΤΟ ΠΗΓΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ 2 ΣΧΟΛΙΑ:


ή





Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΚΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ:


κυριέ μου, με εγκαλείτε γιατί δεν αποφαίνομαι επί της δικής σας υπόθεσης, της οποίας :
 
1. δεν γνωρίζω τα πραγματικά περιστατικά και ακούω μόνο την δική σας άποψη… αν ήταν έτσι δεν χρειάζεται η δικαιοσύνη… θα μίλαγε μόνο ο ένας..

2. έχετε ήδη καταδικαστεί για κάτι και δεν μπορώ να κρίνω μια δικαστική απόφαση που δεν ξέρω

3. μπορώ μόνο να παντήσω στην γενικότητα των νομοθετικών προβλέψεων και όχι για συγκεκριμένη υπόθεση που για αυτό κρίνεται δικαστικά

εκούσια δικαιοδοσία να ξεκαθαρίσω ότι δικονομικά σημαίνει “αποφασίζουν τα 2 μέρη να προσφύγουν στην δικαστική αρωγή και επιλέγουν και τον τρόπο” μην ξεχνάτε ότι όλες οι ρυθμίσεις ενός διαζυγίου μπορούν να γίνουν και εξωδικαστικά, αρκεί να το συμφωνούν τα μέρη, πράγμα σπάνιο στην χώρα μας.

Υποχρεωτικότητα υπάρχει μόνο για την αναγνώριση της λύσης του γάμου, για ευνόητους λόγους!

Φυσικά και ένα κράτος θα υπερασπιστεί πρωτίστως την μητρότητα. Γιατί αγαπητέ μου η μητρότητα είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη για την αναπαραγωγή της ζωής και της κοινωνίας… επίσης σύμφωνα με όλες τις στατιστικές και μελέτες η μητέρα είναι σε δυσμενέστερη θέση στην αγορά εργασίας και στην κοινωνία. Στο γενικό επίπεδο ρυθμίσεων υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις, που όμως δεν αναιρούν την γενική ρύθμιση, αντίθετα την επιβεβαιώνουν.

Σέβομαι την προσωπική σας περιπέτεια, επιμένω όμως ότι όσο και δύσκολα αν είναι τα θέματα, απαιτείται καμμιά φορά και επώδυνος συμβιβασμός και ηρεμία, κυρίως προς όφελος του παιδιού. Σπάνια έχω δει δικαστικές αντιπαραθέσεις να φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.





Ο IAKOVIDIS D. ΕΓΡΑΨΕ:


Κύριέ μου, με εγκαλείτε γιατί αποφαίνομαι επί της δική σας νοοτροπίας.

Δεν γνωρίζατε ( φαντάζομαι ) τα πραγματικά περιστατικά που σας κατέθεσε επισκέπτριά σας , αλλά αυτό δεν σας εμπόδισε να ..συγκλονιστείτε. ! ( όχι ότι λέει ψέματα )

Αντιθέτως στην περίπτωση που ανέφερα, διυλίζετε τον κώνωπα και αναφέρεστε περί νομοθετικών προβλέψεων, και δικαστικών κρίσεων λες και αγνοείτε ότι το 99,99% των αποφάσεων επιμέλειας είναι προειλημμένες.

Το περί «σπανίων εξωδικαστικών συμφωνιών» θέμα ( έχω και επ΄αυτού να σα πω πολλά ) κανέναν δεν απασχολεί, μιας και οι αποφάσεις είναι …copy-Paste και οι διαφωνίες αιμοδοτούν πάμπολλους διαζυγιάκιδες δικηγόρους.

«Φυσικά και ένα κράτος θα υπερασπιστεί πρωτίστως την μητρότητα.»

Έναντι ποίου.
Της φύσης;
Του πατέρα!
Του παιδιού, σίγουρα όχι μιας και είναι στην διακριτική της ευχέρεια αν θα το κυοφορήσει η αν θα το θανατώσει. (Δικαίωμα στην αυτοδιάθεση το λένε αυτό; )

Και φυσικά αν το κυοφορήσει της ανήκει κατά το …Ρωμαϊκό δίκαιο.

Κοιτά να δεις που πίστευα ότι το σύνταγμα είναι παιδοκεντρικό!!!

Και τι σημαίνει μητρότητα.

Συγχέεται νομίζω την έννοια της μητρότητα (που ξεκινά με την σύλληψη και τελειώνει με το πέρας της γαλουχίας) με τον γονεϊκό ρόλο της μητέρας που είναι διαφορετικός από του πατέρα, το ίδιο όμως απαραίτητοι και οι δύο για την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού.

Αλλά όπως κατάλαβα πλέον, τα επιστημονικά δεδομένα χρησιμοποιούνται επιλεκτικά και μόνο για τους σκοπούς που εξυπηρετούν την δική σας κοσμοθεωρία.

«….μητρότητα είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη για την αναπαραγωγή της ζωής και της κοινωνίας»

Συμφωνώ απόλυτα αν μιλάμε για κοινωνίες μελισσών.

’Έτσι λειτουργούν τα μελίσσια, με περιφερειακούς κηφήνες να τα εξυπηρετούν.

( Κάτι έχετε στο μυαλό σας και δεν μας το λέτε! Γιατί; )

Αλλά και εμείς κοντά είμαστε !

Το sex είναι ελεύθερο.

Τράπεζες σπέρματος υπάρχουν. (Σε λίγο θα ανακαλύψουμε και την παρθενογένεση ) Πάντα σε ετοιμότητα, πλαστικά και σιλικόνες, άφθονα σε κάθε σχήμα, μέγεθος και χρώμα!

Τι μένει ; Η χρηματοδοτήσει από το κράτος των ανδρών!
Εδώ χαλάει το όραμα.
Τα έξοδα πολλά, οι άνδρες λιγότεροι, και το προσδόκιμο ζωής τους μικρότερο και αυτό.

Άσε που έχουμε και υπογεννητικότητα, και το πρόβλημα δεν είναι οι άνδρες που δεν τις γονιμοποιούν.

Ας κόψουμε όμως τα οράματα και την πλάκα.

… επίσης σύμφωνα με όλες τις στατιστικές και μελέτες η μητέρα είναι σε δυσμενέστερη θέση στην αγορά εργασίας και στην κοινωνία

Η γυναίκες βρίσκονται σε τραγική θέση.

Τους έχει επιβληθεί η έξοδος στην αγορά εργασίας, αφαιρώντας τους το δικαίωμα επιλογής των «οικοκυρικών» ( στο όνομα της προόδου και της ισότητας ! ), που πολλές έχουν πρότυπο, και επιθυμούν αποκλειστικά να το ασκήσουν.

Και το τραγικότερο όλων είναι πως τις έχουμε πείσει πως μόνες μπορούν να είναι και τέλειοι γονείς. Να μεγαλώσουν υγιή παιδιά σε οικογένεια χωρίς πατέρα.

Και για όλα αυτά φταίει το κράτος που δεν επιχορηγεί το αδύνατον.

Ήμαρτον!

Και για να τελειώνω.

Δεν ζήτησα να …αποφανθείτε για την υπόθεση που αναφέρω.

Δεν υπάρχει πλέον δικαίωση για ένα παιδί που έχει απολέσει τη παιδική του ηλικία και την ψυχική του ευεξία.

Δεν θυματοποιούμαι, και η απαίτησή μου για σεβασμό έχει να κάνει με την ζωή του παιδιού μου και μόνο.

Είναι εγκληματικό να μιλάτε για «επώδυνο συμβιβασμό» (Για ποιόν άραγε;)
Δεν υπάρχει κανενός είδους δίλημμα όταν διακυβεύετε η ζωή ενός υγιούς παιδιού έναντι όποιων δικαιωμάτων, και όποιας επίπτωσης στην ασθενή μητέρα.

Αλλά ξέχασα ! Εσάς σας ενδιαφέρει μόνο η μητέρα. ( παιδάκια έχετε; )

Λέτε να απέφευγε την κακοποίηση, ψυχική και σωματική αν δεν διεκδικούσα την επιμέλεια.; Δεν γνωρίζεται τίποτα από ψυχώσεις και αντιψυχωσικά.

Εγώ τα έζησα, και ακόμα τα ζει το παιδί μου, εν ομηρία, με την σύμπραξη δικαστικών και υγειονομικών υπηρεσιών

«Σπάνια έχω δει δικαστικές αντιπαραθέσεις να φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.»

Αν επιθυμητό είναι το δίκαιο αποτέλεσμα, τότε μιλάτε για ανυπαρξία κράτους;

Αντιπαράθεση είναι η συνταγματική ( και όχι μόνο *) υποχρεώσει της πολιτείας για προστασία της παιδικής ηλικίας;

Αρκετά με το παραμύθι των αντιπαραθέσεων.

Αρκετά προβοκάρατε τον πατρικό ρόλο.

Αρκετά απαξιώσατε τα δικαιώματα των παιδιών θέτοντας τα υπό του άτυπου ιδιοκτησιακού καθεστώτος που έχει επιβληθεί πραξικοπηματικά υπέρ των μητέρων.

Αρκετά με την κοσμοθεωρία σας περί μητρότητας

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

* Ν. 2716/1999 -Το Κράτος έχει την ευθύνη για την παροχή υπηρεσιών ψυχικής υγείας που έχουν σκοπό την πρόληψη, τη διάγνωση, τη θεραπεία, την περίθαλψη,….








 
 
ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΥ.Α.
 
 
"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01312 ] [ 2009.11.22 00:00 ]
"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01313 ] [ 2009.11.23 00:00 ]
"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01314 ] [ 2009.11.24 00:00 ]
"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01315 ] [ 2009.11.25 00:00 ]
"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01317 ] [ 2009.11.27 00:00 ]
ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "Tempel or Rebel?" ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΚΟΥΚΙΟΥ "Sotiris Koukios" http://koukios.wordpress.com/ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΥΒΡΕΩΣ ΚΑΙ ΛΕΥΚΗΣ ΦΑΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΟ ΤΙΤΛΟ "Εργαζόμενη, χωρισμένη με ένα παιδί... και ο μπαμπάς; άφαντος!" Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΚΙΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΥΒΡΗ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΗΝ ΑΜΦΙΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΤΕΚΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (!)