Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΙΤΟΜΕΑΣ "ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ": ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ



"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01723 ] [ 2010.11.26 17:30 ]














NIGEL FARAGE: "...κ. Βάν Ρομπούι, έχετε το αξίωμα, ένα χρόνο, σ' αυτό το διάστημα, όλο το οικοδόμημα έχει αρχίσει να καταρρέει... ο φανατισμός σας εκφράστηκε ανοιχτά... είπατε ότι είναι ψέμα να πιστεύουμε... ότι μπορεί να υπάρξει έθνος-κράτος, στην παγκοσμιοποίηση του 21ου αιώνα!... φαίνεστε ευτυχείς που βγαίνουν εκατομμύρια άνθρωποι στην ανεργία και την φτώχεια!... πρέπει να υποφέρουν εκατομμύρια, για να συνεχιστεί το Ευρω-όνειρό σας!... ποιοί στο διάβολο νομίζετε ότι είστε, κύριοι;... είστε όντως πολύ επικίνδυνοι..."



"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01722 ] [ 2010.11.25 00:00 ]
NIGEL FARAGE: "...κ. Βάν Ρομπούι, έχετε το αξίωμα, ένα χρόνο, σ' αυτό το διάστημα, όλο το οικοδόμημα έχει αρχίσει να καταρρέει... ο φανατισμός σας εκφράστηκε ανοιχτά... είπατε ότι είναι ψέμα να πιστεύουμε... ότι μπορεί να υπάρξει έθνος-κράτος, στην παγκοσμιοποίηση του 21ου αιώνα!... φαίνεστε ευτυχείς που βγαίνουν εκατομμύρια άνθρωποι στην ανεργία και την φτώχεια!... πρέπει να υποφέρουν εκατομμύρια, για να συνεχιστεί το Ευρω-όνειρό σας!... ποιοί στο διάβολο νομίζετε ότι είστε, κύριοι;... είστε όντως πολύ επικίνδυνοι..."


1 VIDEO

Πρόεδρος Nigel Farage - Νάϊτζελ Γάρατζ "Ελευθερία και Δημοκρατία"

Καλημέρα, κ. Βάν Ρομπούι. Έχετε το αξίωμα, ένα χρόνο. Σ' αυτό το διάστημα, όλο το οικοδόμημα έχει αρχίσει να καταρρέει. Υπάρχει χάος, τελειώνουν τα λεφτά... Θα 'πρεπε να σας ευχαριστήσω. Θα 'πρεπε ίσως να γίνεται αφίσσα, για το κίνημα του Ευρωσκεπτικισμού! Κοιτάξτε γύρω σας σ' αυτή την αίθουσα σήμερα. Δείτε αυτά τα πρόσωπα. Δείτε το φόβο, δείτε την οργή. Ο Μπαρόζο κάνει σαν να είδε φάντασμα. Αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι το παιγνίδι τελείωσε... Αλλά στην απέλπιδα προσπάθειά τους να διατηρήσουν το όνειρό τους... θέλουν ν' αφαιρέσουν από το σύστημα όσα ίχνη δημοκρατίας απέμειναν. Είναι ξεκάθαρο ότι κανείς σας δεν έμαθε τίποτα. Όταν λέτε, κ. Βάν Ρoμπούι, ότι το Ευρώ, μας έχει φέρει σταθερότητα... θα μπορούσα να σας χειροκροτήσω για το χιούμορ σας, υποθέτω... αλλά αυτή δεν είναι η νοοτροπία του περιχαρακωμένου; Ο φανατισμός σας εκφράστηκε ανοιχτά. Είπατε ότι είναι ψέμα να πιστεύουμε... ότι μπορεί να υπάρξει έθνος-κράτος, στην παγκοσμιοποίηση του 21ου αιώνα! Αυτό μπορεί να ισχύει για το Βέλγιο, που δεν έχει κυβέρνηση εδώ και 6 μήνες αλλά για μας τους υπόλοιπους, για κάθε κράτος-μέλος σ' αυτή τηνν Ένωση... Ίσως γι' αυτό βλέπουμε φόβο στα πρόσωπα. Όλο και περισσότερο λένε... "Δε θέλουμε αυτή τη σημαία, δε θέλουμε ότι συνεπάγεται αυτή... δε θέλουμε αυτή την πολιτική τάξη, θέλουμε όλο αυτό να πάει... στο καλάθι των αχρήστων της Ιστορίας" Νωρίτερα φέτος, είχαμε την τραγωδία της Ελλάδας. Τώρα έχουμε την κατάσταση στην Ιρλανδία. Ξέρω ότι η βλακεία κι η απληστία των Ιρλανδών πολιτικών έπαιξε ρόλο. Δεν έπρεπε να είχαν μπεί στο Ευρώ. Υπέφεραν με χαμηλά επιτόκια... μια ψευδο-ανάπτυξη και μια μαζική κατάρρευση. Δείτε τι τους απαντήσατε. Καθώς κατέρρεε η κυβέρνησή τους, τους ειπώθηκε... ότι θα ήταν ανάρμοστο να κάνουν εκλογές. Ο επίτροπος Ρεν από 'δω... είπε ότι πρέπει να συμφωνήσουν πρώτα στον προϋπολογισμό τους... πριν τους επιτραπεί να κάνουν εκλογές! Ποιοί στο διάβολο νομίζετε ότι είστε; Είστε όντως πολύ επικίνδυνοι. Η εμμονή σας για την δημιουργία αυτού του Ευρωκράτους... σημαίνει ότι μετά χαράς καταστρέφετε τη Δημοκρατία! Φαίνεστε ευτυχείς που βγαίνουν εκατομμύρια άνθρωποι στην ανεργία και την φτώχεια! Πρέπει να υποφέρουν εκατομμύρια, για να συνεχιστεί το Ευρω-όνειρό σας! Δεν θα πετύχει, γιατί σειρά έχει η Πορτογαλία... με όριο χρέους στο 35% του ΑΕΠ τους, αυτοί είναι οι επόμενοι στη λίστα. Μετά, υποψιάζομαι ότι θα είναι η Ισπανία. Και η διάσωση της Ισπανίας... θα ανέλθει στο 7-πλάσιο του μεγέθους γα την Ιρλανδία και σ' αυτή τη φάση... θα έχουν χαθεί όλα τα χρήματα διάσωσης! Δεν θα υπάρξουν άλλα! Αλλά είναι πιο σοβαρό κι από τα οικονομικά! Αν στερείτε απ' τους λαούς την ταυτότητά τους, τη δημοκρατία τους... το μόνο που τους απομένει είναι ο εθνικισμός και η βία! Μπορώ μόνο να ελπίζω και να προσεύχομαι... να καταστραφεί το Ευρω-πρόγραμμα από τις αγορές, πριν γίνει αυτό!



Nigel Farage: ΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ, ΚΥΡΙΟΙ;
 








Ο ΔΑΛΑΪ ΛΑΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΘΕΑΣ


"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01721 ] [ 2010.11.24 00:00 ]


Θέλει να βγει στη σύνταξη ο Δαλάι Λάµα


ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010




ΣΤη… ΣύνΤαξη σκοπεύει να βγει σε έξι µήνες ο ∆αλάι Λάµα, όπως έκανε γνωστό σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό δίκτυο της Ινδίας. Ο θρησκευτικός ηγέτης του Θιβέτ εξήγησε ότι έχει ήδη εκφράσει την πρόθεσή του στους υπεύθυνους της εξόριστης θιβετιανής κυβέρνησης αφήνοντας να εννοηθεί ότι από το 2001 δεν λαµβάνει ο ίδιος αποφάσεις. Ο 75χρονος ηγέτης βρήκε καταφύγιο στην Ινδία το 1959, έπειτα από την εισβολή του κινεζικού στρατού στο Θιβέτ.

Στο ενδεχόµενο να αποσυρθεί από τα καθήκοντά του είχε ήδη αρχίσει να αναφέρεται από τη δεκαετία του 1990, ενώ δηµοσίως έθιγε και το θέµα της διαδοχής του. Τον περασµένο Οκτώβριο, στο Τορόντο, είχε υποστηρίξει ότι θα ήταν καλύτερα να τον διαδεχθεί στην πνευµατική ηγεσία του Θιβέτ µια γυναίκα. «Οι γυναίκες είναι βιολογικά πιο ευαίσθητες στον πόνο των άλλων», είχε δηλώσει για να προσθέσει: «Επειτα “µια” ∆αλάι Λάµα θα είναι πιο ελκυστική από εµένα». Σε εκείνη την περίπτωση, ο ∆αλάι Λάµα είχε αναφερθεί στη «συνταξιοδότησή» του. «∆εν βλέπω την ώρα να αποσυρθώ εντελώς. Εάν µου αναγνωρίζονται ανθρώπινα δικαιώµατα, πρέπει να µου αναγνωριστεί και αυτό το δικαίωµα».


ΠΗΓΗ:







Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ή ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΒΙΑΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΔΩΡΑ ΚΑΤΣΙΒΑΡΔΑΚΟΥ ΤΗΣ "ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ" (Γ.Γ.Ι.Φ.): «Δεν θέλουμε να έρθουμε με κανέναν σε αντιπαράθεση, γιατί ο οποιοσδήποτε έχει το δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει. Ωστόσο, η ελληνική Δικαιοσύνη θεωρεί ότι είναι καλύτερο για ψυχολογικούς λόγους, το παιδί να μεγαλώνει με την μητέρα του.»


"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01720 ] [ 2010.11.23 00:00 ]
ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ή ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΒΙΑΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΔΩΡΑ ΚΑΤΣΙΒΑΡΔΑΚΟΥ ΤΗΣ "ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ" (Γ.Γ.Ι.Φ.): «Δεν θέλουμε να έρθουμε με κανέναν σε αντιπαράθεση, γιατί ο οποιοσδήποτε έχει το δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει. Ωστόσο, η ελληνική Δικαιοσύνη θεωρεί ότι είναι καλύτερο για ψυχολογικούς λόγους, το παιδί να μεγαλώνει με την μητέρα του.»




ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ 1

ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ή ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΒΙΑΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΔΩΡΑ ΚΑΤΣΙΒΑΡΔΑΚΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ (Γ.Γ.Ι.Φ.)


Η Δώρα Κατσιβαρδάκου ειδικός στα ανθρώπινα δικαιώματα της Γενικής Γραμματείας Ισότητας δήλωσε στη «ΝΙΚΗ» ( ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 )


Η Δώρα Κατσιβαρδάκου είπε: «Δεν θέλουμε να έρθουμε με κανέναν σε αντιπαράθεση, γιατί ο οποιοσδήποτε έχει το δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει. Ωστόσο, η ελληνική Δικαιοσύνη θεωρεί ότι είναι καλύτερο για ψυχολογικούς λόγους, το παιδί να μεγαλώνει με την μητέρα του.»


 
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ 2

ΟΙ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ή ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΔΩΡΑΣ ΚΑΤΣΙΒΑΡΔΑΚΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ: «Δεν θέλουμε να έρθουμε με κανέναν σε αντιπαράθεση, γιατί ο οποιοσδήποτε έχει το δικαίωμα να πιστεύει ότι θέλει. Ωστόσο, η ελληνική Δικαιοσύνη θεωρεί ότι είναι καλύτερο για ψυχολογικούς λόγους, το παιδί να μεγαλώνει με την μητέρα του.»



ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΑΥΤΕΣ (;)
 


ΠΗΓΗ 2:








 

ΤΡΑΪΑΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ: "Η αποχή είναι πολιτική πράξη ....είναι άκυρες οι εκλογές όπου δεν υπήρχε συμμετοχή άνω του 50+1%"


"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01719 ] [ 2010.11.22 00:00 ]



Η αποχή είναι πολιτική πράξη ....
...είναι άκυρες οι εκλογές
όπου δεν υπήρχε συμμετοχή άνω του 50+1%.


Η νομική επιστήμη είναι μια επιστήμη της λογικής, η οποία μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με τα μαθηματικά. Γιατί μοιάζει; Γιατί με "πράξεις" μπορεί να παράγει "αποτελέσματα". Στα μαθηματικά το 3, για παράδειγμα, είναι ένα αποτέλεσμα, το οποίο παράγεται με πολλούς τρόπους και όχι μόνον με έναν. 3=2+1, αλλά και 4-1 και 9/3, αλλά και 3*1 κλπ.. Άπειροι διαφορετικοί συνδυασμοί αριθμών και πράξεων μπορούν να παράγουν ένα κοινό αποτέλεσμα. Το ανάλογο μπορεί να γίνει και στην επιστήμη της νομικής με τους νόμους στη θέση των αριθμών. Στο Σύνταγμα, για παράδειγμα, υπάρχει το άρθρο 14, το οποίο διασφαλίζει το δικαίωμα του ανθρώπου στην έκφραση. Άρθρο 14.1. Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του, τηρώντας τους νόμους του Κράτους. Το Σύνταγμα διασφαλίζει αυτό το δικαίωμα με ένα άρθρο του. Το διασφαλίζει απόλυτα.

Από εκεί και πέρα υπάρχει το "εννοείται", το οποίο προκύπτει από τα "μαθηματικά" της νομικής επιστήμης. Τι σημαίνει αυτό; Ότι απαγορεύεται να χτυπάς κάποιον με τον οποίον διαφωνείς. Απαγορεύεται να τον φτύνεις. Απαγορεύεται να τον φυλακίζεις. Απαγορεύεται να τον σκοτώνεις. Αν κάνεις οτιδήποτε από όλα αυτά, παραβιάζεις το Σύνταγμα. "Γράφει" πουθενά το Σύνταγμα …"Απαγορεύεται να φτύνεις κάποιον με τον οποίο διαφωνείς"; …"Απαγορεύεται να τον χτυπάς ή να τον κλωτσάς"; Όχι βέβαια. Εννοείται. Εννοείται, γιατί αυτό το "αποτέλεσμα" έχει "παραχθεί" από την έννοια της προστασίας του "(δικαιώματος στην έκφραση". Το Σύνταγμα προστατεύει το "(δικαίωμα" και από εκεί και πέρα οτιδήποτε πιθανό ή απίθανο, γνωστό ή άγνωστο, προβλέψιμο ή απρόβλεπτο απειλεί αυτό το "(δικαίωμα", καθίσταται αντισυνταγματικό και άρα παράνομο. Το Σύνταγμα έχει κάνει την "πράξη" και αφού έχει βρει το σωστό για το ίδιο "αποτέλεσμα", το προστατεύει, άσχετα με την "κατεύθυνση" που κάποιος το πλησιάζει και το απειλεί. (δεν "τσιμπάς" αυτόν που διαφωνείς, ψάχνοντας να βρεις τι λένε και αν λένε κάτι οι νόμοι για το "τσίμπημα". Απαγορεύεται να κάνεις οτιδήποτε απειλεί τη διασφαλισμένη "πράξη" του Συντάγματος.

Τι σχέση έχει αυτό το οποίο λέμε με την έννοια της ΑΠΟΧΗΣ; Έχει …και πολύ μεγάλη μάλιστα. Πολλοί αμφισβητούν την πολιτική "αξία" της πράξης της ΑΠΟΧΗΣ. Μέχρι και ο Πρόεδρος της (δημοκρατίας συνέδεσε την αποχή με την έννοια της τεμπελιάς και της αδιαφορίας. Ο πανάσχετος Πρόεδρος, του οποίου η θέση καθιστά την άγνοιά του τουλάχιστον εγκληματική. Ο για άλλη μια φορά άσχετος Πρόεδρος, ο οποίος κάποτε ευχαρίστησε "προκαταβολικά" —και άρα πριν "αποφασίσει" η Βουλή— τους κομματάρχες για την επιλογή του στη θέση του. Μόνον γι' αυτές τις δηλώσεις του θα έπρεπε να είχε ήδη παραιτηθεί. Να παραιτηθεί, γιατί δεν είναι δυνατόν ένας από τους θεμελιώδεις φύλακες του Συντάγματος να μην το κατανοεί. (δεν είναι δυνατόν ο επικεφαλής της Ελληνικής Πολιτείας να "βρίζει" τους απέχοντες και μάλιστα τη στιγμή που αυτοί είναι η πλειοψηφία …Τη στιγμή που αυτοί είναι ο κύριος όγκος της δημοκρατικής μας κοινωνίας.
 
Η ΑΠΟΧΗ "εννοείται" πως είναι πολιτική πράξη. "Παράγεται" από το Σύνταγμα το ότι είναι πολιτική πράξη. Άρα, ως πολιτική "πράξη", θα πρέπει να "παράγει" και "αποτέλεσμα". Πραγματικό πολιτικό "αποτέλεσμα" και όχι απλά να καταγράφεται σαν στατιστικό μέγεθος στους καταλόγους των υπουργείων. Απλά πρέπει να έχεις τη λογική να κάνεις την "πράξη", η οποία "παράγει" το αποτέλεσμα αυτό. Ποιο είναι το πρώτο και βασικότερο άρθρο του Συντάγματος; Το Άρθρο 1, το οποίο προσδιορίζει το πολίτευμα και διασφαλίζει τη λαϊκή κυριαρχία.
 
Άρθρο 1.1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική δημοκρατία.
2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Τι μας λέει λοιπόν αυτό το άρθρο; Ότι το πολίτευμά μας είναι δημοκρατικό και άρα τη λειτουργία του τη διέπει η "αρχή της πλειοψηφίας". Ποιος είναι κυρίαρχος με βάση αυτό το άρθρο; Ποιος δηλαδή είναι κυρίαρχος και πρέπει να λειτουργεί με δημοκρατικό και άρα με πλειοψηφικό τρόπο; Ο λαός. Ο λαός είναι κυρίαρχος και για να "παράγει" αποφάσεις, πρέπει να λειτουργεί δημοκρατικά. Τι είδους αποφάσεις; Αποφάσεις, οι οποίες έχουν σχέση με την ταυτότητα αυτών, που ασκούν εξουσία. Η "πράξη", δηλαδή, των διαφορετικών διατάξεων αυτού του θεμελιώδους συνταγματικού νόμου βγάζει ένα και μόνον "αποτέλεσμα". Ο ΛΑΟΣ είναι κυρίαρχος και αποφασίζοντας δημοκρατικά και άρα με τη λογική της πλειοψηφίας, "διορίζει" τις εξουσίες που θα τον κυβερνήσουν.

Πρωτεύουσα έννοια δηλαδή του Συντάγματος δεν είναι η έννοια της (δημοκρατίας, αλλά η έννοια της λαϊκής Κυριαρχίας, η οποία εκφράζεται μέσα από τη δημοκρατική λειτουργία. Όλα γίνονται για τον ΛΑΟ και απλά η (δημοκρατία είναι η "συμφερότερη" μέθοδος. Αν ο λαός αποφασίζει ότι θέλει Βασιλιά, τότε η (δημοκρατία μπαίνει στο "ντουλάπι". Ο κυρίαρχος λαός κάνει ό,τι θέλει. Όμως, η έννοια της κυριαρχίας είναι απόλυτη. (δεν υπάρχει κυριαρχία …"αλά κάρτ". (δεν υπάρχει Κυρίαρχος ..."αν και εφόσον". Κυρίαρχος είσαι, είτε μιλάς είτε σωπαίνεις. Κυρίαρχος είσαι, είτε περπατάς είτε σταματάς. Αν είσαι κυρίαρχος μόνον όταν κάνεις αυτό, το οποίο σου λένε κάποιοι άλλοι, τότε κυρίαρχος είναι αυτός, που σου λέει τι να κάνεις. Όταν είσαι Κυρίαρχος, πάντα είσαι Κυρίαρχος. Κυρίαρχος είσαι είτε Συμμετέχεις είτε ΑΠΕΧΕΙΣ.

Είσαι Κυρίαρχος και άρα με βάση την "πράξη" της (δημοκρατίας η κυριαρχία ακολουθεί —εφόσον από αυτήν εκφράζεται— την πλειοψηφία. Άρα, ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ είναι ο λαός ΑΚΟΜΑ και όταν η πλειοψηφία του ΑΠΕΧΕΙ από κάποιες διαδικασίες. Κυρίαρχος είναι όταν κάθεται στο "θρόνο" του και συμμετέχει και Κυρίαρχος είναι όταν σηκώνεται από τον "θρόνο" του και άρα δεν συμμετέχει.

Το πρώτο είναι εύκολα κατανοητό και περιγράφεται από το Σύνταγμα. Το δεύτερο όμως; Το δεύτερο απαιτεί "πράξη", εφόσον δεν περιγράφεται. Πώς δηλαδή εκφράζεται η κυριαρχία σου, όταν δεν συμμετέχεις; Όταν για παράδειγμα συμμετέχεις, η κυριαρχία εκφράζεται με τον απλό τρόπο, που "γράφει" ο συνταγματικός νόμος. Με την πλειοψηφία της (δημοκρατίας "παράγεις" αποτέλεσμα, το οποίο δίνει την εξουσία στους εκλεκτούς σου. Όταν δεν συμμετέχεις τι συμβαίνει; Όταν δεν συμμετέχεις, συμβαίνει κάτι άλλο, το οποίο δεν το "γράφει" ο συνταγματικός νόμος, αλλά "εννοείται". Ναι μεν δεν παράγεις αποτέλεσμα εξουσίας, εφόσον δεν "εκφράζεσαι", αλλά δεν χάνεις την κυριαρχία σου, εφόσον δεν μπορούν να παράγουν αποτέλεσμα οι "άλλοι" …Οι "άλλοι", οι οποίοι είναι οι "απέναντί" σου …Οι "λίγοι", οι οποίοι συμμετείχαν, γιατί τους συνέφερε η αποχή σου …Οι "λίγοι", οι οποίοι μπορεί να είναι τύραννοι, βασιλείς, κομματάρχες, κομματόσκυλα, πονηροί κλπ..

Κατάλαβε ο αναγνώστης τι λέμε; Όταν η πλειοψηφία του λαού, δηλαδή, ΑΠΕΧΕΙ, δεν χάνει ο λαός την κυριαρχία του, γιατί απλούστατα δεν μπορεί η μειοψηφία να τον "αντικαταστήσει". (δεν μπορεί να τον αντικαταστήσει και να "παράγει" αποτέλεσμα. (δεν μπορεί να παράγει το "αποτέλεσμα", το οποίο προβλέπεται από τη (δημοκρατία να παράγει η πλειοψηφία. (δεν μπορεί να φορέσει τη "στολή" του. Αλίμονο αν συνέβαινε αυτό. Αλίμονο, δηλαδή, αν δίναμε σε μειοψηφίες τη δυνατότητα να παράγουν αποτελέσματα. Να τις αφήναμε να τρομοκρατούν, να απειλούν ή απλά να προκαλούν την απέχθεια ή τη σιχαμάρα στον λαό κάθε φορά που είχαμε εκλογές και δεν τις συνέφερε η "άποψη" της πλειοψηφίας. Να ωθούν άμεσα ή έμμεσα στην "αποχή" και να αντικαθιστούν τον "απέχοντα". Να εκμεταλλεύονται —όπως συμβαίνει τώρα— την αποχή και να αντικαθιστούν τον "απέχοντα".

Με απλά λόγια αυτό σημαίνει ότι, όταν στην οποιαδήποτε δημοκρατική διαδικασία η ΑΠΟΧΗ ξεπερνά το 50%, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμά της, είναι ΑΚΥΡΗ. Είναι άκυρη, όχι επειδή η ίδια η διαδικασία των εκλογών δεν τηρήθηκε στο έπακρο, αλλά γιατί απλούστατα δεν μπορεί η μειοψηφία να "παράγει" το αποτέλεσμα, το οποίο αποτελεί αρμοδιότητα της πλειοψηφίας να το "παράγει" και είναι αυτό που καθιστά τον λαό ΚΥΡΙΑΡΧΟ. Η ΑΠΟΧΗ, όταν είναι πλειοψηφική, δεν "παράγει" δική της νομιμότητα, αλλά "παράγει" την παρανομία όλων όσων επιχειρούν ν' αντικαταστήσουν την πλειοψηφία. Η "παρανομία" στην περίπτωση αυτήν, επειδή δεν είναι αποτέλεσμα παράνομων πράξεων των συμμετεχόντων, απλά ακυρώνει τη διαδικασία και την καθιστά ΑΓΟΝΗ.

Η ΑΓΟΝΗ εκλογική διαδικασία θα εξακολουθεί να υπάρχει μέχρι να "πειστεί" ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ λαός να συμμετάσχει, για να δώσει νόμιμη "εντολή" στους εξουσιαστές. Αναγκαστικά ΑΓΟΝΗ, εφόσον η μειοψηφία δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δώσει "εντολή". "Εντολή", η οποία δεν θα προσβάλλεται και δεν θα αμφισβητείται από τίποτε και από κανέναν. Εκ του πονηρού σήμερα κάποιοι ψάχνουν τις απαντήσεις στους εκλογικούς νόμους. Το Σύνταγμα έχει αποφασίσει άπαξ και δια παντώς για την ταυτότητα αυτού, που δίνει "εντολές". Οι εκλογικοί νόμοι έχουν σχέση με τη διαδικασία που προβλέπεται, για να δοθεί με νόμιμο τρόπο η "εντολή". Η διαδικασία όμως μπορεί να είναι άψογη, αλλά, αν λείπει ο Κυρίαρχος, είναι άκυρη. Άγονη, μέχρι να υπάρξουν τα δεδομένα που την καθιστούν γόνιμη. Νόμιμα Άγονη, όπως μπορεί ένας άψογα οργανωμένος πλειοδοτικός διαγωνισμός να είναι άγονος, επειδή δεν καλύπτονται οι ελάχιστες "αξίες". Μπορεί ένα παλάτι να πουληθεί για πέντε μπανανόφλουδες, ένα κονσερβοκούτι και τρία φιστίκια, επειδή στον κατά τα άλλα άψογο διαγωνισμό συμμετείχαν μόνον δύο homeless;

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και όταν σε μια εκλογική διαδικασία ο λαός απέχει. Ο Κυρίαρχος λαός, ο οποίος έχει ως καθήκον —αλλά και αποκλειστικό προνόμιο— να δίνει "εντολές". Όταν δεν συμμετέχει, επαναλαμβάνεται η διαδικασία, γιατί δεν καλύπτεται το βασικότερο άρθρο του Συντάγματος. Όταν ο "βασιλιάς" δεν "μιλάει", δεν σημαίνει ότι το λόγο τον παίρνει ο υποτακτικός με το καθίκι, επειδή θέλει κι αυτός να μιλήσει. Όταν ο "βασιλιάς" δεν "απαντά", τον "ξαναρωτάς" και δεν παίρνεις τις "απόψεις" όποιου βρίσκεται γύρω του. Αν δεν "απαντά", δεν το αντιλαμβάνεσαι σαν αδυναμία του, για ν' απαντήσεις εσύ ή κάποιος άλλος στη θέση του. Αν δεν "απαντά", πρέπει να βρεις τον λόγο που είναι δυσαρεστημένος και δεν "απαντά". Πρέπει να βρεις τον λόγο που τον δυσαρεστούν οι υποψήφιοι και απέχει, αρνούμενος να τους δώσει "εντολή". Αν οι σημερινοί υποψήφιοι για τη εξουσία είναι οι υπεύθυνοι της δυσαρέσκειας, η οποία εκφράζεται μέσω της Αποχής, είναι τουλάχιστον εγκληματικό να "νομιμοποιούνται" ακόμα πιο εύκολα, εκμεταλλευόμενοι αυτήν τη δυσαρέσκεια.

Αν ο κόσμος απεχθάνεται τους Καμίνηδες, είναι δυνατόν να τους νομιμοποιεί η Αποχή του; Αν ο κόσμος αρνείται επιδεικτικά να τους ψηφίσει, πώς είναι δυνατόν να καταλαμβάνουν τις θέσεις τους με τις λίγες ψήφους των συγγενών, των κομματικών και των Πακιστανών; Αν η "αξία" της θέσης του (δήμαρχου Αθηναίων είναι μεγάλης "αξίας", μπορεί να είναι νόμιμη η πλειοδοτική διαδικασία των εκλογών, η οποία την παραδίδει για 77.000 "φυστίκια" και δύο "μπανανόφλουδες"; Ποια δημοκρατική διαδικασία μπορεί να είναι νόμιμη, όταν ποσοστά του επιπέδου του 15% και του 20% παράγουν εξουσίες; Ποια λαϊκή κυριαρχία διασφαλίζεται μέσα από τέτοια φασιστικά ποσοστά; Ποιος είναι αυτός ο ψευδοκυρίαρχος, ο οποίος, όταν "απέχει", δίνει τη δυνατότητα σε "νάνους" να τον αντικαθιστούν;

Είναι κυρίαρχοι στον (δήμο Αθηναίων οι 487.764 πολίτες της Αθήνας, όταν τον (ήμαρχό της τον εξέλεξε μια μειοψηφία των 77.074 ατόμων και η οποία ούτε καν ελληνική δεν είναι, εφόσον πλαισιώθηκε από τις ψήφους χιλιάδων Αφγανοπακιστανών λαθρομεταναστών; Ποια είναι η ποιότητα της (δημοκρατίας στην αθηναϊκή κοινωνία, όταν υποτάσσει το 85% στην απόφαση του 15%; Είναι οι Πειραιώτες "κυρίαρχοι" του Πειραιά, όταν 162.195 χιλιάδες πολίτες θα πρέπει να ανεχθούν και να υποστούν την εξουσία μιας δημοτικής αρχής, την οποία εξέλεξαν 25 χιλιάδες άτομα; Ποια είναι η ποιότητα της (δημοκρατίας στην πειραϊκή κοινωνία, όταν υποτάσσει το 84% στην απόφαση του 16%; Είναι τα 247.637 "καρντάσια" κυρίαρχοι στη Σαλονίκη, όταν μια γνωστή και αντιπαθής "κλίκα" 52.174 βολεμένων κομματικών, πολυπολιτισμικών και οικολογικών φασιστών εκμεταλλεύεται τις καταστάσεις και αναρριχάται στην ιεραρχία της τοπικής εξουσίας;

Ρωτάμε λοιπόν τους διαπρεπείς Έλληνες συνταγματολόγους και τους (ικαστές. Υπάρχει κυριαρχία του λαού εκεί όπου δεν υπήρχε "απαρτία"; Μπορούν οι ίδιοι να κάνουν τις "πράξεις", τις οποίες απαιτεί η "μαθηματική" επιστήμη της νομικής; Προτείνουμε σε όλους τους πολίτες, οι οποίοι ανήκουν σε δήμους ή περιφέρειες, στις οποίες δεν υπήρχε "απαρτία", να θέσουν το θέμα υπόψιν της (δικαιοσύνης. Προτείνουμε στον κυρίαρχο λαό, που για δικούς του λόγους επέλεξε τη "στείρα" πολιτική της ΑΠΟΧΗΣ, να την προστατεύσει ως πολιτική πράξη. Να φερθεί ως Κυρίαρχος και να απαιτήσει τα δικαιώματά του. Να μην επιτρέψει στις μειοψηφίες να "γονιμοποιήσουν" τις εξελίξεις, επειδή απλά λόγω συμμετοχής έτυχε να "μπορούν". Να προσβάλει τη νομιμότητα των αποτελεσμάτων. Οι πολίτες μπορούν και πρέπει να "ακυρώσουν" τις εκλογικές διαδικασίες όπου η αποχή τις καθιστούσε "άγονες".

Τέλος, προτείνουμε στον Πρόεδρο της (δημοκρατίας να καθίσει επιτέλους και να διαβάσει το Σύνταγμα. Προβλέπεται άλλωστε και στα καθήκοντά του. Αν δεν το καταλαβαίνει, ας απευθυνθεί στους ειδικούς. Κάθεται που κάθεται, χωρίς να κάνει τίποτε απολύτως, ας κάνει κάτι χρήσιμο. (δεν αρκεί σ' αυτήν τη ζωή να είσαι μόνον δανειστής του Ανδρέα, για να υπάρχεις. (δεν μπορούν όλοι να έχουν τη δική του τύχη και να επιβιώνουν τόσο πλούσια και τόσο τζάμπα και γι' αυτό ίσως ΑΠΕΧΟΥΝ. Απέχουν, για να διαμαρτυρηθούν στους μονίμως βολεμένους της "συμμετοχής", όπως είναι ο Κάρολος. Απέχουν, γιατί δεν αντέχουν άλλο την αδικία στο όνομα της (δημοκρατίας. Της (δημοκρατίας των "μονόδρομων" και των "ψευδοδιλλημάτων". Της απάτης, που τον φασισμό τον "βαπτίζει" σε "δημοκρατία" και τη "μειοψηφία" σε "πλειοψηφία". Η ΑΠΟΧΗ είναι πολιτική πράξη. Μπορεί να είναι "στείρα", αλλά είναι "πράξη". Μπορεί να μην "γονιμοποιεί" στη στελέχωση του συστήματος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι νομιμοποιεί τους φασίστες να το κάνουν στη θέση της.

Τραϊανού Παναγιώτης
Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο Β’

Υ.Γ.
Ο πρώην Συνήγορος του Πολίτη δεν ντρέπεται να πανηγυρίζει και να παριστάνει τον "νικητή" (δήμαρχο Αθηναίων με το γελοίο ποσοστό του 15%; Ως νομικός τα δικαιώματα τού 85% δεν τα "βλέπει" πουθενά; Η σημερινή αναισθησία και ανεπάρκειά του δεν αποτελεί ένδειξη αν όχι απόδειξη ότι ήταν εξίσου αναίσθητος κι ανεπαρκής όταν παρίστανε και τον Συνήγορο του Πολίτη;




ΠΗΓΗ:










ΕΠΙΤΟΜΕΑΣ "ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ": ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ: ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΗΛΙΚΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΣΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ 1ο Α.Τ. ΚΑΒΑΛΑΣ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΒΑΝΑΥΣΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ


"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01718 ] [ 2010.11.21 20:30 ]




ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00043 ] - [ 2010.11.21 20:30 ]
 









"ANTI AMAZON": ΤΑ ΕΚΑΤΟ (100) ΠΡΩΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ




"ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 01717 ] [ 2010.11.21 00:00 ]